Åh, hej slumpen. Gift dig med mig.

Åh, dagarna blir bara bättre och bättre! Tycker saker och ting är så häftigt. Hur slumpen kan göra allting så bra. Nästintill prefekt!
Vilken tur att min kusin som jag planerat vara med idag var sjuk. Vilken tur att jag ville vara med Anna. Vilken tur att Anna inte hade någonting för sig. Vilken tur att det var fint väder så vi kunde vara ute. Vilken tur att vi gick till ica. Vilken tur att lärarna hade lunch just då. Vilken tur att Jenny och Tanja skulle till ica.
Åååååååh, glad! Så ja, idag har jag träffat Tanja. Och åh, vet ni? Hon verkade faktiskt glad att se mig, på riktigt. Och åh, det gör mig så glad. Fast jag var nog gladare. Hahaha.
Nu ska jag äta, sen ska jag vara mer med Anna. Jag färgade håret på henne.. eller slingade. Blev, till min förvåning, riktigt bra!


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0