Bara när du tittar bort vågar jag andas.

Mitt liv känns för bra. Lite lurigt. Det är hösten.
Efter att ha sprungit runt som en tok på mitt rum och plockat bland massa papper, slagit in paket och fixat en massa saker så tror jag att jag öh, inte behöver fixa nå mer. Haha!
Imorgon kommer syster och hämtar mig och sedan Jojo, så ska vi ta över deras hem för en natt. Höhöhö, vet inte hur mycket jag borde skriva här med tanke på att hon läser min blogg. Höhöhö. Nej, men vi ska passa deras hund bara, och äta en massa nyttiga saker :)
Känns skönt med helg nu. Så man kan smälta alla intryck och allt nytt lite grann. Fast jag ser fram emot måndag! På morgonen ska vi prata studieteknik, och på eftermiddagen ska vi göra en matte diagnos. Inte helt kul! Haha!

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0