Det är vinter i Afrika och katterna sover.


Åh, vad bra jag mår! Helt galet!
Var me Hannapyttipanna idag. Vi bakade kladdkaka, och ååååh, den var god! Lyckas aldrig göra en bra kladdkaka! Antingen blir den inte kladdig alls, eller för kladdig. Och ja, kladdkaka kan faktiskt bli för kladdig. När den rinner ut över diskbänken så anser jag att det är liiite för kladdigt..
Hur som hellst så tog vi en bit. För att senare sätta oss och äta direkt från formen och sparade kanten till mamma. Mycket fint.
Det var ju även tänkt att vi skulle gå och hälsa på storasätra idag, men så blev det inte. Katta sa att dem var ganska upptagna idag, och föreslog att vi skulle komma dit i slutet av veckan istället. Så då gör vi nog så. Dock så vet jag ju inte alls hur länge vi kommer gå på torsdag och fredag, men hjälp, vad jag längtar!
Ska bli så spännande! Ny klass, få lära känna nya människor, ny miljö, åååh, vad jag gillar nytt! Övertygad om att det kommer bli fina år!
Åjusste, vi träffade Ingemar idag! Inser att jag även saknat honom under lovet! Han undrade vad vi skulle gå, när vi svarade sa han "Åh, vad bra! Då kan du (hanna) gå med i NF, och du (jag) gå med i Runa! Jag var ordförande i Verdandi!(stavas det så?)" Jag och Hanna typ "WTF?"
Hahahaha, åh.

/Kärlek. T.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0