Idag har mitt rum luktat nystädat och hårfärg.

Åh, en sådan fin dag! Enkel.
Har hunnit med en himlans massa! En sväng förbi pappa i väntan på Malin, sedan en snabbis ner på stan med henne, mötte Ida och Lina på bussen, och de skulle träffa Matilda som bor i Italien, så fick träffa henne också! Jag köpte hårfärg, och sedan lite lite skolsaker. Gah, mår dåligt av att tänka på att jag måste spendera mina egna pengar på sådant! Har liksom alltid fått det gratis innan!
Efter det har jag hunnit med att både damma och damsugit! Åh, så skönt det kändes efter städningen! Mitt rum har varit så rörigt under mamma och pappas semester. Blev ju bara snabba svängar hem, och inte tänker man då på att hålla ordning! Men nu är det fint som innan! Har även vart duktig och diskat, och sedan färgade mamma håret på mig! Åjusste! Klippte även lugg idag! Trivs super såhär! Synd bara att färgen inte synns riktigt i webben.. Det är typ mörkrött.. Vet inte riktigt själv, eftersom ljuset är så konstigt överallt.. Syns imorgon iallafall..!


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0