Och stjärnorna syns mitt på dagen.

Åh, så jag längtar tills torsdag!! Helt sjukt! Ville bara säga det! Kan inte förklara! Ååååh!
Imorgon är sista dagen på sommarlovet! Haha, åh! Ska bli så galet kul! Spännande! Är faktiskt inte ett dugg nervös, bara förväntansfull! Pirrar i hela kroppen! Och än är det bara tisdag! En dag imorgon med! Haha, ååh! Vasa! Detta är så otroligt osammanhängande! Bara en massa ord hit och dit! Åh, så jag ser fram emot att få träffa de i min nya klass! Ska bli så spännande att få se vilka jag ska gå med..  Hoppas klassen blir bra! Det blir den säkert, men ingenting kommer någonsin slå 9A! Men det blir bra det vet jag. Hoppas jag hamnar med roliga personer. Åh, så spännande!

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0