Tan linda como el día en que la conocí.

Okej, bara lite kortfattat.
Skolan känns fortfarande toppen! Dock lite skeptisk till våran svenska lärare svensklärare och våran engelska lärare engelsklärare, men är väl så kräsen efter nian ;) Lika så med matten, haha.
För övrigt tror jag att mina favoritämnen kommer ändras helt under den här terminen. Iställer för att tycka om svenska och slöjd så komemr jag nog tycka mycker om samhällskunskap, historia och kanske spanska. Åh, våran spanska lärare är så härlig! På måndag kommer jag börja efter lunch, men inte dem som har språk 1, MOHAHAHA. Dessutom så på A-lektioenen med spanska på fredagarna ska vi ägna till läxförhör, och B-lektionen till att lyssna på musik eller leka, mestadels. Så härligt!
Oj, nu blev det ju inte kortfattat.
Allt känns toppen ialafall. Angående skolan alltså. :)

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0