5/12.

jag orkar inte med att det snart är jul. jag orkar inte med skolan. jag orkar inte med att det aldrig kommer någon snö. jag orar inte med att jag inte hittar min tredje nanne-skiva. jag orkar inte med att mitt rum är stökigt. jag orkar inte med att jag måste klippa mig. jag orkar inte med att min nessesär och kamera är hos pappa. och orkar inte med att jag inte vet vart jag har mina kompisar. orkar inte med att jag inte vet vart jag har mig själv. orkar inte med att dagarna och veckorna går så långsamt. orkar inte med att det här året snart är slut. orkar inte med att det känns som att jag har gjort så lite det här året. orkar inte med att alla möbler i mitt rum är fula. orkar inte med att batteriet på skoldatorn dör efter en timme. orkar inte med att jag inte har några fina kläder. orkar inte med att jag måste spara pengar. orkar inte med att jag inte har någon inspiration till någonting. orkar inte med att min sjömansklänning måste strykas. orkar inte med att det snart är för kallt för min höstkappa.

ORKAR INTE. hejdå.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0