Jag som alltid haft vitsippa som favoritblomma, men jag antar att blåsippor är fina de med..

Jo, det är de. Ni är det.

Jag känner för att blogga för första gången på evigheter. Jag känner för att ta tag i saker.. det roliga i det är ju att jag borde lära mig idrotten i och med att vi ska redovisa imorgon.. men jag har ju hela natten på mig att öva på det. Det är nästan så att jag tillochmed orkar ta tag i min blogg header.. fast nej. För jag sitter på skordatorn och har inga bilder, höhö.
Annars då? Jo allt går väl relativt bra. Skolan flyter på.. lite för stressigt sådär som det alltid är...
Imorgon är det onsdag. Cafe existens för sista gången. Det suger lite grann. sista ungkväll på torsdag också tror jag. Allt bara tar slut den här veckan. Eller inte tar slut, inte egentligen. Allt finns ju kvar. På något sätt. Ja, verkligen. Och det är jag glad över.



Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0