Bara en tråkig uppdatering om min tillvaro just nu.

Nu är jag hemma från stugan. fast var ju på Gräsö med finaste Amanda innan dess! Åh, fin helg!
Jag åker tillbaka till stugan imorgon, fast då följer Anna med. Hellst av allt skulle jag vilja stanna hemma, men det blir ju iallafall 100 gånger bättre med en kompis med! På (troligtvis) fredag så hämtar mamma mig, och kansker Anna, så åker vi till en camping någonstanns. Sedan ska jag till Västerås, till en camping, och träffa Moll, och sälja min kigurumi.
Dessutam har jag fått min klänning, och åh, den var så underbar som jag hade hoppats på! Mamma har köpt en pippi-tröja åt mig också som har kommit! Har köpt tre par nya tighs också.
Idag var jag, pappa och Sussie i Tierp och kollade på dragsterbilbrumbrum sak. Kan ha varit det tråkigaste jag har gjort på hela sommarn, men om vi inte skulle åkt på det så skulle jag nog inte varit hemma just nu, så, det var ju bra ändå. Pappa köpte en tröja åt mig där, i XXL, så nu har jag en jäääättestor sovtröja. Älstar't! Känner att min meteriella lycka nästan är på topp!
Vad med då, jo min mobil har gått sönder, men har en annan just nu iallafall.. och öh... jag skulle behöva klippa och färga om håret, det är alldes ljust och fult i topparna. Annars har det inte hänt så mycket mer.

Kärlek/ T.

Avtryck
Poet: Anonym

Jag har provat få tag på dig. Har köpt en liten present till dig.

2011-07-30 @ 23:36:39
Poet: Amanda

Åh,det var en underbar helg!

2011-08-01 @ 19:32:22

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0