Dag 11 – Mina syskon

Hjälp! Nu slog det mig hur otroligt lite jag vet om mina syskon!

 Linda- Alla mina syskon är otroligt gamla, och linda är född 4 september 1985. Hon tycker om ben&jerys, att resa, vara med famlijen och kompisar och när hon var liten ville hon bli en apa. Linda sjunger alltid, men det gör inte så mycket.
När jag var liten brukade vi stå i hennes rum och dansa, och vi brukade kolla på Grynet, vilket vi fortfarande gör ibland. Jag älskar min syster så galet mycket!

 Anna- Ännu äldre! Född 30 april 1983. Öh, vad tycker du om? Sitta och peka åt Anders när han arbeter (: Gosa med hennes dotter Emma som är världens bästa! Vara ute med husvagnen, och grilla. Förut sjöng jag och Anna alltid sing star eller spelade buzz, mest sing star. Ett minne jag har från när Anna bodde i Sätra är när eannes man Anders sitter vid datorn, och det kommer upp en ruta på skärmen, på engelska, och jag fråga vad det betydde, och hon sa "fil överförs" och jag tycker det är jätte kul att det skulle stå "fis överförs" för jag hörde fel.
Lika mycket älskar jag Anna!

 Dennis- Född 89, den 12 Maj. Jag kommer ihåg att när vi var små, så brukade vi leka gurragömma. En gång hade jag gömt mig under köksbordet, och han kollade i kylskåpet, och tog ut en ketchus flaska och ropar "Hallå? Är du här inne??!.. nehe.." Och självklart kan inte jag hålla mig för skratt, så han hittar mig (:
Dennis gillar att åka skateboard och, öh, träffa kompisar! Älskar bror min!


Sedan har vi ju Malin och Mattias också. Lägger inte upp någon bild, men dem är ju helt klart värda att nämna! Dem är Sussies, pappas tjejs, barn. Malin fyller 12 i år och Mattias är 10.
De är roliga att vara med, och vi gör mycket kul. Fast ibland kan dem vara ganska irriterande, men det är väl så det är med småsyskon tänker jag ;)


Avtryck
Poet: Linda

Snuttegull!



Vad roligt det var det där med ketchupflaskan, haha :) Jag tyckte du spikade mig ganska bra! Vad är det mer du behöver veta liksom.. ;) B&J, resa, apa o Grynet :P



Älskar dig lillelillesyster!

2011-07-07 @ 14:20:42
Poet: Anna

Jag tyckte det var intressant att få meta mer om dina syskon eftersom vi inte bor på samma gata som mig längre :( Kram!

2011-07-08 @ 11:33:36

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0