Dag 26 – Mina rädslor

Eftersom jag har tröttnat på den här listan ganska mycket så hoppar jag över ett par dagar. Men det får man :)

Jag är otroligt rädd för ensamhet och mörker, samtidigt som jag älskar det. Jag älskar läskiga saker. Jag gillar att vara rädd. Lagom rädd. Jag gillar sådan här mystisk rysande rädsla, men inte extrem rädsla som skapar panik och låsning i huvudet. Jag är otroligt mörkrädd, men jag tycker mörker är mysigt. Jag älskar att vara ute sent på kvällen när det är mörkt, det kan finnas vad som helst där.
Ensamhet gillar jag om jag har valt det själv, annars gillar jag det absolut inte. Jag är en person älskar närhet. Klarar inte av ensamhet förlänge, blir galen.

Men sedan vet väl alla att min stora rädsla är getingar.
_________________________________________________________________________________________________



Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0