Kultur. Unik. Tid. Stöd. Bra. Snackar. Fall. Jämlikhet. Saknad. Tack. Idé. Bild. Längtan. Historia. Mystisk. Kamrat. Dröm. Våga. Undrar. Strålande. Möjlig. Slut. Framtid. Start. Sorg. Glad. Världen. Beauty. Kärlek. Skrot. Hopp. Trivs. Undrar. Rätt.

 Åh, jag kan roas så mycket åt hur otroligt psykologisk jag är ibland. Jag är en sådans som ofta behöver förnyelse. Blir fort trött på det gamla. Så fick för mig att göra om min otroligt fula, gröngula spegel. Så jag letade upp gamla tidningar, tejp och tapetklister och tänkte "Men om spegeln blir finare så måste det ju bli roligare att kolla i den. Och om spegeln är fin, så borde ju även saken i spegeln se finare ut. Jag menar, om du har en tavla, så gör ju ramen otroligt mycket!

Så jag limmade fast olika delar av artiklar på spegeln, och klippte även ut små ord, fina ord, och klistrade fast ovanpå. Åh, blir glad när jag kollar på den.. i den.. på? I?


Avtryck
Poet: Fanny

fiiint! :)

2011-07-12 @ 22:59:53
URL: http://ernabergman.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0