Dag 01 – Om mig

Jag heter Tova och är född för knappt 16 år sedan, här i Gävle. Jag bor med mina föräldrar, dock inte båda på samma gång. Jag har tre syskon, eller fem, beroende på hur man räknar.
Jag har alltid gillat skolan och har nyss slutat nian, efter 4 år med världens underbaraste klass. Efter sommarn väntar tre år på gymnasiet, som jag verkligen ser fram emot!

Jag känner väldigt många fina personer, och har väldigt fina vänner. Jag har varit engagerad i kyrkan välldans många år, och ska börja dansa igen till hösten. Jag har även gått på teater, men det var förfärligt länge sedan.
Nu när jag inte går i skolan och pluggar, så är jag med mina fina vänner och fotar, äter glass, badar fötterna i små bäckar och annat skoj. Eller så är jag ute och går i regnet eller solen.

Jag gillar att pyssla, speciellt om det gäller text eller foton. Jag gillar även att dansa, och sjunga- även om det inte alltid låter så bra. Jag gillar te, rosetter, saker som lukat gott, pennor och ljus väldigt mycket också.
Jag gillar att baka och jag gillar inte att prata engelska.
Tror jag fick med det mesta nu.


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0