Dag 07 – Min bästa vän


Johanna- världens bästaste, finaste och underdunderbaraste! Vi har känt varandra iiiiii.. *räknar på fingrarna*..7 år! Du har nog sett precis alla sidor av mig.. och vet nog det mesta om mig.
Med dig kan jag vara galen! Och vi kan göra massor utav tok och vara helt knäppa. Man lika ofta kan vi sitta ute på din balkong, lyssna på Winnerbäck och bara ta det lugnt. Det är väldigt skönt. Att vi kan göra så himlans många olika saker ihop, och att vi ibland inte behöver göra någonting alls, vi har kul ändå!

Till dig kan jag nog säga vad som helst, utan att du skulle tycka att jag var knäpp, för du liksom känner mig. Jag behöver inte tänka efter när jag är med dig, inte undra "kan jag verkligen säga så, hur kommer hon reagera då?" Nej, för vad jag än skulle göra så skulle du nog inte bli så förvånad, eller jo, om jag skulle göra någonting riktigt dumt, som typ sno en bil, fast det vet du ju att jag aldrig skulle göra... så, ja.

Några av mina favoritstunder med dig måste nog ändå vara när vi ligger vakna hela nätterna och fnisar, för ingen utav oss kan sova. "Kolla, där är väggen så, och där är den så..". "Det ena är ju himlen?".
Haha, åh. Vi har så många skämt som bara vi förstår. Pussa på sigge han har skabb. Uuulf-taaco. Vi bah: NÄÄE. Jaaag kör SAAB.
Du är den enda kompisen jag har varit utomlands med också! Till Ungern. Och i höst ska vi till London! I helgen ska du med till min stuga, och ...förra sommarn..(?) var jag med till din stuga och slog upp badmintonbollar på taket!

Nej, nu kommer jag inte på någonting mer att skriva. ÄLSKAR DIG JOHANNA! ♥♥♥

Avtryck
Poet: Johanna

Du skulle sett mitt smajl nu asså, haha!

Puss, Älskar dig med! <3<3

2011-06-30 @ 15:57:24
URL: http://annahoj.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0