Dag 08 – Ett ögonblick

Åh, det är så svårt att välja ett ägonblick! Finns så många, men alla är så korta, så vet inte riktigt hur jag ska skriva! Men ärs, Skolavslutningen.
Började gråta på bussresan hem från stockholm med klassen som var dagen innan avslutningen. Grät i aulan då det var uppträdanden, prisutdelning, och när rektorn pratade. Men det var efter det, då vi samlade klassen i klassrummet, som det brast totalt. Ville verkligen inte lämna klassen, var så svårt att gå ut ur klassrummet när det var färdigt.
När jag och mamma skulle hem, så kände jag att jag var jag tvungen att gå till lärarrummet och säga hejdå till en utav lärarna igen.
Usch, det var verkligen svårt.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0