Jag ska måla hela världen med nagellack!

Packa, packa! Imorgon rullar bussen iväg till Undersvik, den bussen ska jag sitta på. Jag gillar Undersvik. Trots att det är många saker som blir mycket svårare där, så gillar jag Undersvik. Det är så nära till skog, till vatten. Till gemenskap, till ensamhet. Till liv. Till skratt, till gråt. Till äventyr, till lugn.
Jag åker til med kyrkan, med alla fina faddrar, alla fina ledare, och konfirmanderna som jag inte träffat förut, jag vet bara att några utan dem går på skolan jag gick på.
Men jag vet att jag kommer ha kul.

Jag tror att jag har packat allt, utan att glömma något, jag har till och med kommit ihåg tandkräm! Jag som aldrig bruka komma ihåg att packa tandkräm till sådana här grejer!

Kärlek/ T.


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0