Söndag.

Jag bloggar dåligt. Det kan ha och göra med att det faktiskt inte händer ett piss i mitt liv just nu som känns värt att skriva om. Jag bara pluggar hela tiden. Då jag inte skriver, eller träffar kompisar.

Jojo sov här i fredags. Det var mysigt. Har saknat sånna kvällar. Vi drack cola och kollade på idol, och på gamla bilder så vi dog lite. Sedan hittade vi även andra bilder. Åh, det var fint. Fina bilder, haha!

Idag har jag gymmat med fina Sanna på förmiddan, och dansat på eftermiddagen. Våran danslärare ska sluta nästa termin. Det suger.
Uppvisning 4 december 12.30.

Avtryck
Poet: Linda

Men typiskt! Vi är på julbord kl 13 den 4e.. Du får visa oss dansen sen ändå ;)

2011-11-20 @ 19:37:29

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0