För att jag inte gjorde som de andra gjorde när de gjorde som man gjorde förr.

FIN DAG FIN DAG FIN DAG. Och det bästa hände för sisådär 5 minuter sedan.

För det första, Jag hann räkna alla uppgifter på mattelektionen, så jag behöver inte räkna hemma.
För det andra, Vi hade en rolig lektion på samhällskunskapen, så vi fick 30'000 freddedollars, som vi fick investera i aktier i grupper på två och två, som vi kommer hålla på med hela läsåret.
För det tredje, Vi hade håltimme, och jag var med Jojo, Foffe och Hanna, som jag inte umgåtts med på tuuusen år, och framförallt inte alla tre på en gång.
För det fjärde,  jag har köpt två UNDERBARA klänningar, och en tröja som är underbar till ena klänningen!
För det femte, idrotten var sådär jättesvettig så det var underbart att duscha efteråt.
För det sjätte, Vi hade ingen svenska idag, så vissa i klassen hade bokseminarie idag, och jag hade det i tisdags då de andra var lediga. Så jag slutade tidigare.
För det sjunde, jag har varit helt pluggfri hela dagen.
För det åttonde, Mattias kom och fikade på KU!!!!!!!!!!
För det nionde, Mattias är en helt galet kunnig, intressant och inspirarande människa,  så vi hade massvis med intressanta diskussioner
För det tionde, vi har massvis med sötsaker hemma.
För det elfte, "Hon log brett, sa: tack, Vad roligt att ni träffade henne!"

"Hon log brett, sa: tack, Vad roligt att ni träffade henne!"    ...!!!!


gif animation generator

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0