Och igår kom vintertid och jag tror att jag kände en dag som förut.

Idag klev jag upp klockan sju, sådär första dagen på lovet och allting. Strax innan nio mötte jag upp Jojo på stan, så tog vi en massa fina höstbilder och kände väl oss färdga vid sisådär tolv- ett tiden, och då gick vi och åt på nian. Där jag mer eller mindre blev beordrad av min lärare att inte plugga under lovet..  trots att vi har seminarie veckan efter.. hm..
Efter att vi hade ätit gick vi hem till Jojo, och rensade ut massa bilder som inte blev bra.. och vi tog väl bort runt 600 bilder, haha.

Det finns bra saker med att kliva upp tidigt- man får mycket gjort!

Här är några utav de 800 bilderna vi tog på mig, men som senare blev bara dygt tvåhundra. Och jag slänger upp många bilder, eftersom ni tycker om mig så mycket! (egentligen för att jag inte kunde välja ut färre än såhär)































Avtryck
Poet: Johanna

Mycket fina bilder blev de. permobil-gif:en måste du lägga upp sen ;D

2011-10-31 @ 22:04:54
URL: http://annahoj.blogg.se/
Poet: Fanny

finis!

2011-10-31 @ 22:16:52
URL: http://ernabergman.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0