"Det är vackert. Det glömmer man alldeles för ofta. Att världen är vacker. "

Alltså, idag var en såndär bra dag.
Hade samling i aulan på morgonen, därför var det ingen matte. Toppen! Sedan hade vi samhällskunskap, och åh, vad jag tycker om våran lärare! Sedan hade vi med Spanska 3 håltimme, så vi åt, och sedan satt vi nere i cafet och spelade kort tills vi skulle till idrotten. Jag fick beröm av våran idrottslärare, det har aldrig hänt förr, eller jo, men nu sa han det för att jag var duktig, tidagare har det typ varit för att försöka peppa mig eller vara snäll. Men åh, det kändes bra.
Sedan var det svenska, och ååh, jag fick äntligen skriva! Är färdig med båda mina berättelser, vissa i klassen har inte ens börjat. Så jag har suttit hemma och skrivit på dem, och inte riktigt orkat med att plugga till naturkunskapen. Men jag tror att jag vet vad en hypotes är. Att skriva noveller var liksom lite roligare än att läsa om observationer, och andra krongliga ord.
Imorgon är det fredag. Då ska jag sova hos Anna.
Åjusste, jag köpte ett nytt fint anteckningsblock idag! Det var helt galet fint och jag kunde inte vara låta det stå kvar där på hyllan. Den skrek att den ville med mig hem och att den ville stå bland mina andra antackningsblock. Någongång ska ni få se alla, och åh, dem är så vackra.


Avtryck
Poet: sannna

jag tycker att det är fett taskigt att du bara nämner Anna och inte dom andra coola i den klass!:o:(((

snopp;D

2011-09-01 @ 22:40:45
URL: http://sannaow.blogg.se/
Poet: anna

men det är ju hos mig som hon sov hos och inte resten av klassen :P

2011-09-05 @ 15:56:05

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0