This is the air breathe.

Det här är så sjukt!!
Vi läser om antiken, och Rom just nu på historian. Bland annat om puniska krigen. Och bara det att jag sitter på wikipedia och självmant söker mer fakta är väl ganska sjukt.. Jag som aldrig varit intresserad av historia liksom! Men antar att det blir så när man har bra lärare!
Men hur som hellst, så kom jag på min och Marcus powerpoint som vi gjorde i typ.. åttan kanske, eller nian.. men hur som hells, så kommer jag ihåg jättemycket! Bara för att våran powiepoint var så ful! Jag kommer ihåg någonting om berg.. och om vatten, och om elerfanter. Men jag vet in inte alls om jag kommer ihåg rätt, men så läser jag det här ".. I armén fanns 37 elefanter,..". Haha, och åh, vad glad jag blev! Helt sjukt att jag faktiskt lärt mig någonting på So:n!

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0