THIS IS THE KEY.

Igår var mysigaste kvällen på otroligt länge!
Tillbringade kvällen med Anna och hennes lillebror. Vi "lagade" mat, kollade på konstiga klipp och sedan åt vi glass och kollade på barnfilm, galen tortyrfilm, och sedan en konstigt musikalthriller. Somnade under den sista.
Bland det bästa med hösten måste ju ändå vara att man kan mysa in sig under massvis med filtar!
Åh, mysig kväll iallafall.
Vi klev upp kl åtta imorse, och sjöng för Andreas- Annas lillebror, eftersom han fyller år. Vid tio åkte vi iväg till Stockholm på en båtmässa, för dem skulle kolla på en båt. Vid halv fyra var vi hemma igen, och kl fyra kom massa folk hem till dem och skulle fira Andreas. Tycker alltid att det känns lika konstigt varje gång Jenny är hemma hos dem, haha, hon ska ju vara i skolan! :P Vi åt stenhård men god banancheescake.
Vid halv sju gick jag hem, och när jag kom hem fick jag världens bamsekram av Emmapemma som väntade! Galen men söt tjej hon är!
Snare åkte jag ner på stan och träffade Fanny, och vi kollade på massa marshaller, och träffade underligt folk :)
Nu är jag galet trött, och ska sova snart. Känner att detta är en händelserik helg. Det gillas!

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0