tur att allt blev som det blev, hur hade det blivit annars kan man tänka,

Hejsan alla ni fina.
Idag var jag på skolan. Sen var jag på fina fina café existens och mådde sådär bra, och funderade sådär mycket som jag alltid gör där. Liksom släpper alla andra funderingar jag bär på, och bara fokuserar kring diskussionen vi är i. Eller så diskuterar man det man funderat på tidigare. Ett bra ställe att bara låta tankarna flöda liksom. Bara flyga iväg och släppa fram nästa tanke. Glad att jag gick till det stället i november, och sedan dess gått nästan varje vecka. För jag har bundit så otroligt fina relationer till människorna där så det gör mig lycklig bara jag tänker på det.

Nu ska jag gå och göra någonting annat än att sitta här.
Eller nej, antaligen sitter jag kvar här i soffan, med datorn.
Ciao~

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0