Taizé och annat pladder.

Igår kom jag hem från Taizé, och jag hade en fantastisk tid i Frankrike! Om jag kunde skulle jag beskriva det hela här, men det där speciella går liksom inte att sätta fingret på riktigt. Allt var bara så nytt och annorlunda och bra. Men det var verkligen skönt att sova i en riktigt säng nu när jag kommit hem (efter att först sovit sittandes i en buss en natt sedan sju nätter i tält, och sedan en natt på buss igen). Hur som helst kommer jag definitivt åka tillbaka någon gång igen!

Idag träffade jag Simon på stan. Det var ett träningspass på torget. Vi satte oss på donken och åt glass. Imorgon funderar jag gå att springa med Marcus (om jag får tag på honom). Men jaaaaa, vad intressant. Sen ska jag till ungdomsmottagningen för (nästan) första gången på hela sommarn. Och sedan kanske träffa Johanna.

Och på torsdag är det klassfest.

Förlåt för att ni inte får några roliga bilder, men jag har inte lämnat in min kamera än...


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0