En annan dag, en annan dag. Dagen efter.

Hej, jag tänkte att ni kanske ville se hur jag ser ut. Eller så, ehehehe

Idag började nya schemat gälla. Jag hatar det. Imorgon slutar jag 16.15. Jag har aldrig slutat så sent i hela mitt liv. Åh, sämst schema, och det är ingenting jag säger för att jag är en lat student. Nej, det är verkligen jättedåligt. En rast vi har innan idrotten är tio minuter, då ska vi hinna förflytta oss och byta om, det kommer inte gå. Och på fredagar sitter de tre sista lektionerna ihop utan någon rast emellan, och vi slutar 16.05. Koncentrationen kommer ju verkligen vara på topp då!
Förra terminen hade vi två stycken spanska lektioner på fredagarna, vilket var trevligt, för på den andra lektionen brukade vi leka eller lyssna på låtar och öva på att prata och ta det lite lugnare. Nu ligger den lektionen på onsdagsmornar, så nu blir det att jobba hårt alla lektioner... Dessutom hade jag och Petra en låt för att komma ihåg vilken ordning lektionerna var. Spanska-historia-spanska-matte-engeska. Nu fuknar inte den låten. Sämst. Och det har lagts till en Naturkunskaps lektion på 30 värdelösa minuter på fredagarna. Man hinner inte göra någonting på 30 min, få ordning på klassen, gå igenom det man ska göra under lektionen, jobba i 10 min och sedan packa ihop. Åh, helt värdelöst.

Hurra för schemaläggaren!! :D

Förresten, om ni inte lade märke till det så ser man lite av rummet på bilden!

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0