Midnattslyktor.

Mitt rum börjar likna ett rum nu, dvs, det ligger inte tusen saker över hela golvet, bara en tv, en resväska, en papperskorg, lite kablar, två väskor och lite annat som jag inte vet vart jag ska lägga.. Idag köpte vi tapeter, det kommer nog bli fint.  Beställde massa bilder från fuji igår också, som ska upp på väggen sen.

Jag funderar på att färga mitt hår svart.. men jag hade ju planer på att aldrig mer färga mitt hår, dessutom är svart så fult när det blir uttvättat.. hm...

Hihi, jag tänker lägga ut bilder på rummet sen när det är färdgt :D

Avtryck
Poet: Moa

Tooviiiis om Hockey:

Hallåååå, jag visste inte att du bloggade :O :(



Sv: hihi men nu vet du! ^^

2012-01-07 @ 23:07:26
URL: http://moaabjorklund.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0