Det var ju vad vi sa.

Min mobil gick sönder under festivalen och går inte ens att stara längre. Nyss insåg jag har jag förlorat alla mina anteckningar jag har på den mobilen. Svor för mig själv och började nästan gråta. Det är där jag skriver ned alla småsaker jag kommer på som låter fint och som jag kan ha användning för i texter i framtiden. Åååååååh!! Såna där enkla, klockrena meningar. Blä.
Och det är ofta det händer att jag kommer på såna ord, så kan ag inte se dem nu. Blä.

Det jag egentligen skulle skriva var att ni får gärna skicka iväg ett sms mer ert namn för jag har inga nummer längre.

Avtryck
Poet: Jasmine

Hej tova! Jag blev jätte glad av din kommentar, tack så mycket för den! :)

DU verkar vara en väldigt fin person tycker jag!

Kram <3

2012-07-08 @ 21:56:41
URL: http://livetijasminesogon.blogpsot.se

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0