Kroppen krampar och jag får ingen luft. Någon annanstans yrar mitt förlorade förnuft.



Bild som Petra tog under tiden vi blev fixade till modevisningen. Får jag tag i några fler lägger jag upp de också.

Det roligaste med allt var att bli stylad. Men dock var ögonlocken väldigt tunga pga lösögonfransarna, haha. Vi hade stora kjolar också, väldigt stora kjolar. Mycket mer spännande än så var det egentligen inte, tycker jag. Kjolarna var svåra att gå i, symasikerna vi skulle bära var tunga och ballongerna som satt i symaskinen åkte hela tiden ivägen för ansiktet. Det var två modevisningar, så andra gången struntade vi  ballongerna.

Imorgon åker jag ut till en väns stuga i Åbygeby. Jag gissar på att vi kommer dricka te. Fint ju.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0