Men så kommer en säsong igen, och strömmen går igång igen, och jag känner och jag lever och jag minns

att allting, allting, allting, ja allt, är nästan perfekt.



Mitt liv är nästan finare än det någonsin varit känns det som. Nästan.
På håltimmen var jag ute och vårpromanerade i solen med Petra, sen slog vi oss ned vid kanten av gavleån och låtsades att det var sommar. Och det var det faktiskt, just då var det sommar.

Efter skolan åkte jag med Johanna till Polhem och gick på en föreläsning om homosexualitet, och efter det åkte vi till Mariakyrkan och bakade chokladbollar. Mådde illa sen, och det blev en lagom nyttig middag. Men jag åt ett äpple och en macka också, faktiskt.

Och förresstennnnnn, jag var tydligen inte den ända som panikade över inlämnngen av bokanalysen den 20e, så inlämningsdatumet är flyttat till den 5e April, BOHYA!

Måste förresten köpa frimärken.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0