Dag 2 – Typ av killar jag faller för.

Det finns väl egentligen ingen "typ" av killar som jag faller för.
Jag faller för killar som får mig att skratta, som får mig att längta efter dem, som får det att bubbla i hela kroppen på mig, som får mig att le sådär fånigt.
Någon som är snäppet galnare än mig, men ändå späppet mer jordnära. Som kommer på galna ideér, saker man vanligtvis inte gör till vardags, men samtidigt så ska han kunna dra mig tillbaka mer på marken när jag är påväg bort.
Någon som bryr sig om skolan, men ändå inte är rädd för att släppa plugget och ha kul ibland också.

Någon med varma händer.
Någon med mjuka ögon.
Någon med det där leendet.

Någon som kan sitta på en brygga i flera timmar.
Någon som kan kolla på stjärnorna en hel natt.
Någon som man skyndar iväg till, trots att man man kommer kunna ses i fem minuter, men bara för att få ses iallafall.
Någon som man kan ha kul och skratta med.
Någon som man kan säga vad som hellst till.
Någon som är som en bästa vän.
Någon som är ärlig.

Sedan skadar det ju inte om han har färgat rött hår heller.


Avtryck
Poet: Foffe

"Sedan skadar det ju inte om han har färgat rött hår heller."



Oh you.

2011-10-12 @ 15:33:01
URL: http://femtusenbrinnandetofflor.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0