För att klockorna ringer, och lyserna släcks.

Gårdagen spenderades med världens finaste människor!
Först var vi och härjade vandrade i Uppsala och jag förälskade mig i en halsduk vid namn Clas. Jag tycker så mycket om Uppsala, och någon gång ska jag bo där. Efter att ha irrat runt där ett tag så gick vi tillbaka till tågstation och tog det överfulla tåget hem igen, och fick stå upp halva resan. Men det var en fin resa ändå.
Vi kom hem runt fem har jag för mig, och vid sju mötte jag Danne och Simon på stan, innan vi åkte vidare hem till Petra. Vi fixade oss då och vandrade sedan runt i Bomhus ett par timmar innan vi gick hem till Petra igen. Strax innan tolv så gick jag och Sanna hem till henne som sov där, och jag tror att vi fick betydligt mer sömn än de andra som sov hos Petra.

Idag så vaknade jag upp hos Sanna (som inte är så morgonpigg, men pratar i sömnen hela natten) och tog 20 över ett bussen hem, och var hemma vid typ 10 över två. Vid tre kom pappa och hämtade mig så skulle vi övningsköra, och det går bara bättre och bätte för varje gång! Nästan roligt! Sedan skjutsade han mig till dansen och när jag kom hem från dansen så "pluggade" jag lite innan jag gick ut med Fanny.
Nu är jag trött och känner att jag kommer sova gott inatt!

Imorgon ska jag vara med Jojo, och på tisdag med Carro, och på onsdag ska jag plugga plugga plugga, och på torsdag åker jag till stugan om jag har fattat det rätt!


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0