Jag tror inte du inser, hur oändligt stor det faktiskt är.

Jag kör köpt en helt galet underbar höstkappa. Så är det bara. Den är perfekt. Jag dör. Röd är den också.. åååh..
Men jag orkar inte ta bild och lägga upp, ni får väl se den någon gång ändå.
Kul att jag inte har packat klart än och att min tågbiljett inte hat kommit. Tåget går imorgonbitti. Hahaha, det löser sig, jag har ju Petra!
Åh, nu börjar jag bli peppad inför imorgon! Livet känns fint! Men jag förstår inte så mycket utav det, men det är fint ändå. På morgonen idag pratade vi studietekniker eller stilar. Oftart när jag pluggar, så sätter jag mig på golvet, spriger ut alla papper så jag ser dem tydligt framför mig, öppnar fönstret, tänder ljus, gör iordning te och äter någonting, oftast vindruvor. Det är tydligten hemsk bra att jag gör det.. för vi gick igonom sånt idag, och pratade bland annat om ifall man vill ha tyst ellet ljud, mörkt eller ljust, ordningssamt, eller lite avslappnat och stökigt, ifall man vill äta något eller inte, röra på sig osv.. och det känns tryggt att jag har hittat just det jag vill. Vi fick en lapp vi skulle fylla i med just det här och andra saker.. och tja.. det var minst sagt nödvändigt.

Jag och Sanna ska fixa våra vasakort så vi kommer in på kvällar och helger också. Jag har läst ut min bok på svenskan och är typ klar med filmanalysen. Jag tror jag kan samhällskunskapen och känner mig ganska lugn inför engelskaprovet. Vi fick mycket gjort på håltimmen så på historian känns också som att vi ligger bra till. Jag har snart läst ut min engelska bok också. Allt flyter på ganska bra nu. Härligt.
Mindre bra är det att jag har börjat övningskört. Det är lite bajs och lite tråkigt. Men jag har ätit glass ikväll och köpte en fin kappa, så det är okej ändå.
Imorgon åker jag och hjälper till att rädda världen och nu ska jag plugga lite vägmärken!

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0