Kom upp ur din instngda håla, bort från ditt skrämselhörn,

Trots att huvudvärken dundrar i mitt bakhuvud och jag är trött och irriterad och mitt huvud är överfullt med information, tankar och funderingar, så kan jag inte låte bli att tycka att det har varit en jättefin dag. Början på den kunde inte ha varit bättre.
Vår samhällslärare Fredrik fyller år idag, och detta visste hela klassen genom någon mystisk källa......... och vi bestämde oss för att sjunga för honom, och jag hade med mig partyhattar. Så när han kommer så gömmer vi hattarna och går in i klasrummet som vanligt, men vi sätter oss inte ned- vi står upp. Hahaha, han såg så fundersam ut, och sa "Alltså... ni kan sätta er ned" Och då började vi sjunga, och han fick ha sin hatt på sig under hela lektionen, och det var oerhört svår att ta honom seriöst då..
Men det var kul, resten av dagen var som vanligt.. Hade idrott, som gick bra, och lunch, och håltimme, och sedan nturkunskap, där vi fick tillbaka våra prov.. TRODDE att det gick skitbra.. eftersom det typ stod A:n överallt, men sedan förklarade hon att det var frågor man antingen kunde få F eller A på, och de A:na motsvarade ett E bara... men några riktiga A:n var det också.. så det känns väl helt ok antar jag, jag har inte riktigt greppat det nya systemet än, och det är så svårt att veta när det inte står ett betyg på hela provet, utan bara betyg för varje fråga.



Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0