Och snart har vattenytan sjunkit med flera meter och hela isberget blir synligt.

Okej, dagen har varit bra. på precis alla sätt. eller nej, jag höll på att dö, frysa ihjäl, och somna under spanskan, men annars så!

Helt otroligt att jag faktiskt förstår det vi håller på med på matten. Talbaser. Hur flummigt är det inte då? Kommer aldrig ha nytta utav att kunna det. Hade inte tänkt bli datorgrejjare.
Och hahahahahaha, vi pratade om syftfel och särskrivning på svenskan. Jag dog som den svenskanörd jag är.
"Lam pojke bortsprungen" "Färre gökar i södra Sverige" "Tre män gripna för våldtäckt på färja"
"En brun hårig sjuk sköterska"
Men historian var ändå bäst. Helt otroligt hur mycket jag lär mig. Så mycket jag lär mig på en vecka i gymnasiet lärde jag mig nog inte ens under hela högstadiet känns det som!

Nej, nu msåte jag fortsätta plugga, återkommer senare och uppdatarer listan (:


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0