Det ligger ett lila-orange sken över staden ikväll

För det första vill jag berätta att jag är sjukligt stolt som har fått mitt första A, och mitt första B för den delen också!
Vi skrev ju noveller på svenskan förut, och idag fick vi tallbaka dem. Två stycken. Fick B på den första och A på den andra. Ååååh, vilken lycka!
Innan vi fick dem så pratade han om att vissa i klassen var riktigt begåvade, och åh, vad jag hoppades och önskade att han pratade om mig.

Egentligen var det väl en fin dag att tillbringa i parken, där jag och Nova skulle mötas, men vad är fint längre? Solen skiner, gräset är grönt och en och annan vårblomma synns till. En fågel här, coh en fågel där. Men vad spelar det för roll? Jag har ju fortfarande kvar smärtan. På vissa ställen ligger snön fortfarande kvar, och på vissa ställen kommer isen aldrig att smälta bort.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0