Ett leende väntar på dig alldeles runt hörnet

LÖÖÖÖRDAAAAAAG!
Öppethus på storasätra! Jag trivs så bra där. Jag fick träffa fina människor!
Allt var sig likt. Vi fick tårta. Har verkligen saknat att äta i den matsalen. Dem där tre timmarna vi var där kändes ungefär som en lunchrast.. fast lite annorlunda. Kändes bra.
Fast nu saknar jag lärarna så mycket mycket mer än innan. Dem är bättre än de jag har nu. Eller.. inte i alla ämnen. Men (viss av) lärarna på Vasa verkar inte veta vad personlighet är. För dem verkar det bara vara ett yrke. Men på stora sätra.. ååååh. Så roliga. Snälla. Fina. Kärleksfulla.
Matte utan Jocke funkar liksom inte. Min hjärna förstår inte talen om inte Jocka förklarar dem.
Men det var skönt att träffa dem. Få se att allt är som det ska liksom. Att bara få sitta där och känna lycka. Precis som förut. Lycka för att man är där. Att få sitta och längta tillbaka, och tänka, att oj, vika minnen jag har härifrån, och vilken bra tid jag har haft här!


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0