ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. AHINVIONVVVVVVNMAONV34YQMFPOWYUQNÖOPVWEJO9CVNQPOCNN VIOWEVNHIOWENIOQAWVÖLNBIOWEHVNWEO

Frustrationstrycka på tanjenterna.

Jag är i behov av två saker just nu; Choklad. Och närhet.

Min blåa klänning har krymt i tvätten. Det är den tredje. Jag ska tvätta mina kläder själv härdanefter. Ganska fantastiskt att en förälder lyckas tvätta för varmt trots att det satt fast en lapp i storkek A4 på klänningen som det stod TVÄTTAS I 30 GRADER på. Åh. Jag hara mitt liv. Snart är alla mina klänningar slut, och jag har INTE råd att köpa kläder nu. KUL ATT JAG KOMMER BEHÖVA GÅ RUNT I BYXER SOM JAG ALDRIG GÖR. Åh. Mitt liv suger.
NEJ MEN ÅH VAD INTRESSANT TÄNKER NI.
Nej med på riktigt, mina klänningar är heliga för mig.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0