Inte så tokigt, nej nej.

Vi fick sluta tidigare idag, tjohoooo. Nu har jag städat mitt rum, både dammat och damsugit! Snart ska jag gå till pappa och hämta lite kläder jag ska ha imorgn när jag ska fota med Juhääänna.
Ikväll ska jag sätta ihop en film till spanskan, som är aaaaaaningen försenad, två månader eller sådär kanske. Ska skriva lite på svenskan också om jag hinner, och baka om jag hinner.

Jag låter hela min gata lyssna på Lars Winnerbäck och Lisa Ekdahl. Eftersom jag nyss damsugit så är det varmt, så jag har fönstret öppet. Och eftersom mamma inte är hemma så spelas musiken inte så lågt.
Det luktar som en bandning av vår och nystädat i mitt rum.
Mitt liv är inte så tokigt just nu, nej nej. OYXq6p on Make A Gif, Animated Gifs

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0