Jag gillar egentligen inte nyckelpigor, men ändå saknar jag dem.

Jag har massvis med matte kvar att räkna, men jag orkar varkligen inte, så jag struntar i det. Jag kan det ju redan, typ.
Idag har jag upptäck Lisa Ekdahl, lite väl sent kanske, men men. Om ni inte lyssnat på henne så gör det. Hon har gjort massvis med låtar jag jag nästan kan texten på, men som jag inte visste var hennes.
Åh, vad jag inte tycker om mars.
Nu ska jag redigera en novell, allt jag skriver känns så mycket mer levende än jag just nu, så jag håller mig till att skriva. Förutom skolarbeten, de är också ganska livösa, och jag förstår inte hur man ska skriva den där dumma estetiska/historiska bokanalysen, och den ska in den 20e, hurraaaa.


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0