Man är ju bara ung en gång, så varför göra någonting vettigt utav det?

Mitt liv går ganska bra nu känns det som, jag är glad iallafall, utan vidare anledning, och det är ju helt okej. Idrotten idag var jobbig, vi skulle simma fyrtio längder, hurraaa, men det spelades Winnerbäck vid bassängen, så det var ganska chill ändå.
Dessutom så hade jag omprov idag, och jag tror det gick bra, för om det inte gick bra så kommer jag gå under av ångest. Men det borde vara chiiiilllllll. 

Jag har inget vettigt att säga, men jag babblar ändå :) Saker och ting börjar likna förut och bli som det ska med andra ord.
De senaste dagarna har jag börjat leva efter hur rubriken till det här inlägget lyder. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, jag tror att det är bra. Varför ta alltig så seriöst och allvarligt då man bara kan skratta bort en massa jobbig tid. Nu menar jag inte att man inte ska vara ansvarsfull och sånt, för det ska man, men ibland kan man ju släppa loss och inte vara så himlans duktig hela tiden. Hakuna matata liksom.

PEACE!


Avtryck
Poet: Linda

JA!! Precis så hjärtat.. För en dag sitter du där, avdankad småbarnsmorsa och då är den totala friheten förbi! ..inte för att jag skulle bort det här livet för nåt i världen, men jag känner mig lite extra glad för att jag passade på att inte ta livet på för stort allvar när jag var yngre :D

2012-03-07 @ 20:51:13

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0