B. Som i andra plats i alfabetet liksom.

hej. Världens jävligaste jävla grej hände på svenskan. Nya betygssystemet suger.
Vi fick tillbaka uppsatsen vi skrivit i svenska och historia (en gemansam alltså) som vi i klassen (var för sig) jobbat asmycket med. På sidan där betyget står stod det en överkluddad cirkel med att A i, och under den stod det ett B. Så jävla surt. Var SÅHÄÄÄÄR nära. Hade uppfyllt alla kriterier för E, alla för C, och alla förutom EN enstaka på A. Blir less. Visserligen är det redan för sent för att kunna få A i kursen, men ändå. ÅÅÅÅH. Blir less. Kunde inte det där A:et jag fått från början fått stå kvar bara?
Det hade vart en sak om det stod B från början, men nu, nu när jag fick ett A från början, som sedan ändrades blir det en helt annan grej. Man var så nära. Skitgrejer, Nu är jag sur. Har typ fyra timmers håltimme nu, det e också segt. Sen har vi historia, och sen slutar vi.
Är så less på hela systemet skolan och arbetsmarknaden och samhället och hela livet är baserat på. Tur att det bara är en vecka kvar av skolan. Fyfan vad skönt med lov.

(Och ja jag vet att B är ett bra betyg, och jag är ganska nöjd med det, men liksom; det stod ju ett A från början. Sluta tjata,)

Avtryck
Poet: Språkpolisen!

Inte så konstigt att du inte fick ett A, med den grammatiken..

2012-06-12 @ 13:57:13
Poet: Terra

Vem har du sugit av för att få B?

2012-06-13 @ 18:18:15
URL: http://pantadkatt.blgog.se

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0