Fint och kärleksfullt.

Denna blogg har jag skapat i smyg, utan att någon vet om det. Och kommer dag för dag, vecka för vecka, börjar skriva mer i den här än den andra.. och kommer kolla lite grann hur lång tid det tar för er att märka att jag uppdaterar väldigt lite på min gamla.. och även för att veta vilka som följer min blogg, för det märker jag ju om de frågar efter en länk till den här bloggen, sen när jag berättar.. om jag berättar.

Anledningen till varför jag gjorde en ny/till blogg, var för att jag är trött på det gamla, jag vill ha nytt. Inte ett stereotypiskt bloggnamn, dessutom har/hade jag så otroligt gamla blogginlägg på den gamla bloggen, sedan flera år tillbaka. Jag ska försöka vara mer personlig här. Skriva annorlunda. Bädda in mina ord på något konstigt sätt, bädda in dem i någon fint, och kärleksfullt. Göra dem vackra. Vad det där fina och kärleksfulla är vet jag inte riktigt. Men det är det jag ska hitta, det ska på något sätt vara utgångspunkten i den här bloggen.

Materiellating. Jag har nog alltig varit mer eller mindre sak-beroende, och aningen bortskämd. Har alltid gillat prylar. Men hur mycket jag än får så blir jag inte nöjd, jag vill ha mer. Men inte mer saker, nej. Det är den där känslan jag söker. Känslan, som vinner över alla materiella ting.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0