Vintern är snart slut tänker jag, men snön har inte fallit än.

Jag är dålig på att blogga tycker jag. Har ingen ork till det. Det är mycket jag inte har ork till.
Jag borde läsa igenom naturkunskapen, men jag orkar inte,
jag borde fixa en nu bloggheader, men jag orkar inte,
jag borde städa mitt rum, men jag orkar inte,
jag borde föra över bilder från kameran, men jag orkar inte,
jag borde plugga lite spanska, men jag orkar inte,
jag borde läsa igenom idrotten, men jag orkar inte.

Mitt liv rullar på som vanligt och är ganska tråkigt. Skolan tar död på mig, och jag spyr fortfarande på nya betygssystemet.
Det är så mycket som jag borde göra.. alla desa 'borde' tar död på mig.
Nästa vecka ska vi få veta hur det gick på seminariet, jag vet inte riktigt om jag vill.

Dessutom saknar jag fina personer så mycket så jag tror att jag ska explodera.

Idag har varit en fin dag iallafall. Bakade men Hanna, de smakade socker. Jag har lånat klänningen av Linda jag ska ha på "En riktig advent" och pussade lite på världens vackraste Hilda.


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0