Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Oj, jag vet inte. Vill nog inte ha så mycket, fast.. ändå är det jättemycket jag vill ha.
Mer tid skulle jag vilja ha, pluggar bort all min tid. Eller, inte all, men mycket utav den, fast det är ju nödvändigt. det är så mycket jag vill göra om dagarna, men som jag inte hinner.

Sen är ju våren inte helt fel heller. Jag vill ha vår. Men inte än, Hösten måste ju få göra sitt först, och vintern, det är viktigt. Men i slutet av Januari kan det få bli vår. Fort ska det gå. Fågelkvitter, slask och ljusa mornar, ja, det vill jag ha. I slutet av Januari.


Jag minns den där dagen. Fin dag. Hur den där eviga skuggan bakom mig hela tiden förföljde oss.

Avtryck
Poet: Johanna

Mysiga stunder de! <3

Grattis btw inte bara på 16års dagen utan till ännu en systerdotter <3

2011-10-15 @ 16:40:54
URL: http://annahoj.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0