Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag har väl inte så värst dåliga vanor. Eller jo, massvis. Och jag önskar så att jag kunde bli av med dem.
Jag önskar jag kunde skriva något så enkelt som "bita på naglarna", fast nu är det ju så att jag faktiskt inte biter på naglarna länge... så det kan jag ju inte skriva.
Jag skulle ju kunna skriva att jag önskade att jag inte sköt upp saker så himlans ofta, fast det gör jag ju inte heller.. bara någon gång ibland.. Eller att jag inte äter frukost, fast det gör jag ju.
Men kanske att jag sätter mig direkt vid datorn när jag kommer hem.. fast det är ju nödvändigt för att orka plugga sen, istället för när man kommer direkt från skolan..
Nej.. jag vet inte.. jag har nog inte så många dåliga vanor.. jag har nog nästan inga vanor alls.. gör saker olika hela tiden..

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0