Den eviga himlen är blå.

Hahahahaha, åååh, vilken fantasktisk dag!
Bakade tårta med bästastase Emma på morgonen, innan allt fok skulle komma. Och vid halv två ringer det på dörren, och Tuva, Johanna, Anna och Carro står dår och börjar sjunga, och har med dig en ÅRA?! Ja, jag fick alltså en åra. De ville ge mig någonting annorlunda. HAHAHAH jag döör! Men jag fick såklart mycket annat också, och Sanna åååh, du är så rolig! Kul där..
Fick jättemycket fint! Godis så det räcker i två år minst, en kak-kokbok, smycken, pengar,mera godis, pysselgrejer, bak grejer, mer godis, ett superfint foto ♥, och tjaaa.. åran också dårå, och en massa mer!
Johanna har sin egen varian av "älskling, älskling".., "Älskling, älskling.... KOM OCH TA MIG!" Vi lekte kurragömma innan jag och Anna skulle åka till dansen, och dansen var suuuper kul idag! Två utav tre danser helt färdiga! Nu är det bara par hiphopen kvar!

Efter dansen var jag, mamma och benny upp till sjukhuset, och hälsade på Linda, Anna och lilla Hilda. Åååååh, så fiin!
Imorgon blir jag firad igen! Åååh, detta är väldens bästa födelsadag! Eller asså, jag fyllde ju igår, men ändå!
Och jag och carro har spridigt våran hitlåt... snart smäller det!


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0