"Det är ett pris man får betala, när hela världens skor blir för trånga."

JAG HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA FÖRDELSEDAG!
Folk har sjungit för mig, grattat mig, jag har fått presenter, gått på föreläsningar, skrivit en massa massa och spottat ned massvis med tankar på papper, fått ballonger, ätit god kladdkaka, kramats, skrattat av lycka, blivit rörd till tårar, fått en fin liten systerdotter, känt gemenskap och insett massa kloka saker!

Första föreläsningen var bäst. Per från Glada Huddikteatern var där, och jag blev så otroligt rörd. "Tjena bruden, din farsa är kung va? Ah, det är jag med." Hahahahah!
Workshoppen var också toppen! På två timmar har jag utvecklat mitt skrivande otroligt mycket känner jag! Det var skönt att bara kunna skriva ned exakt allt man tänker, utan att det behöver vara det minsta sammanhängande, eller att någon ska läsa det. Det är så sällan man gör det. Och så var det såklart andra uppgifter med, men orkar inte berätta allt :)

Fin dag iallafall. Mycket fin.  Har fått träffa gofia Emma idag också. Filt- och godismys i soffan hade vi också när jag kom hem.
Imorgon kommer världens bästa hit och fikar. Längtar!

Avtryck
Poet: Foffe

Fanken, jag är sen som vanligt! D:

Men grattis i efterskott. <:

2011-10-16 @ 14:10:24
URL: http://femtusenbrinnandetofflor.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0