Lyckan bubblar ut i hela min kropp!

Åh, jag är så lycklig!
Var och bowlade med fina människor idag efter skolan! Sanna, Anna, Tuva, Johanna, Petra, Rebecca, Olivia, Felicia, Carro, Jenny, Daniel, Jim, Fredrik, Christoffer och jag!
Efter det var vi och tjockade pizza på american takeaway, och ååååh, så gooott! Sedan gick vi runt och skrattade ett bra tag efter det! Alla förjde inte med och åt, och vissa skulle med tåget efter ett tag och så, men åh, vad roligt vi hade!
Dessa år, men dessa människor, kommer bli fantasktiska! Verkligen!
Och imorgon är det öppethus på stora sätra, och på onsdag drar jag iväg till London, åh, är ganska taggad på mitt liv nu igen! Känns bra! Toppen!

En till sak som är bra att att jag kan komma åt mina dokument på skoldatorn hemmifrån nu!


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0