Like, tuperade tofsar och hatt.

Jag har sådan otrolig lust att blogga. Men har bara ointressnta saker att skriva.
Imorgon möter jag upp Petra halv tre på stan. Vi ska hem till henne och hon ska bjuda på nudlar. Och Johanna kommer också. Sedan ska vi fixa och greja och sedan bege oss till resten av klassen. Jeh.
Hade tänkt se ut unger shär:



Jag tycker att jag är rolig. Först klagar jag på att andra är ointressanta. Ja, jag lär väl knappast leva up till er andras förntningar om jag säger så och själv bara visar upp ointressta sidor. Fast det är inte så viktigt. De jag vill ska tycka jag är intessant tycker att jag är intressant redan. Och de flesta av de personerna läser inte min blogg. Så det är lugn på den fronten ändå.

Annars? Jag är taggad.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0