Loppis!

Igårkväll sov jag hos systeryster. Såg på Scott Pilgrim och dippade grönsaker. Blev väckt klockan nio imorse och senare åkte vi på bakluckeloppis. Nu har jag och mamma bestämt oss för att också sälja någon gång! Efter loppisen gick vi på stan en sund och jag fyndade ett par converse, nedsänkta med 70% för att ena skon var lite blekare än den andra. VÄRT!
Jag har även köpt träpärlor, så nu ska jag göra massvis med armband, yeh.

Skorna är förresten ljuslila
.


Och de spelade detektivbyrån idag på Nian. Och Lars Winnerbäck på skopunkten. Yeh.

(och jag orkar inte bry mig om att det är vilseledande och missvisande att rubriken är Loppis, och så är det en bild på skorna som inte är köpta på loppisen. Jag går inte i skolan nu. Tyst.)

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0